dissabte, 4 de febrer del 2012

Bill Cosby: "Estic cansat i amb 74 anys"

Bill Cosby: "Estic cansat i amb 74 anys" (nascut el 12 de juliol de 1937) 
"Tinc 74 anys i estic fart" Hauria de ser lectura obligada per a tot home, dona i nen a Jamaica, al Regne Unit, Estats Units, Canadà, Austràlia i Nova Zelanda i arreu del món .... "Tinc 74 i ja estic cansat" Tinc 74 Excepte per un breu període en els anys 50 quan estava fent el meu Servei Nacional. He treballat dur des que tenia 17 anys. Excepte per alguns greus problemes de salut, he treballat 50 hores a la setmana i no he caigut malalt en gairebé 40 anys. Vaig tenir un salari raonable, però jo no vaig heretar la meva feina ni els meus ingressos i vaig treballar dur per arribar on sóc. Donada l'economia actual dedueixo que el meu retir va ser una mala idea. Però estic cansat, molt cansat. 
Estic cansat que em diguin que he de "distribuir la riquesa" entre la gent que no té la meva ètica de treball. Estic cansat que em diguin que el Govern prendrà els diners que vaig guanyar, per la força si cal, per donar-lo a gent massa mandrosa per guanyar. 
Estic cansat de que em diguin que l'Islam és una "Religió de Pau", quan cada dia llegeixo desenes de històries d'homes musulmans, matant a les seves germanes, esposes i filles de la seva família per defensar la seva "honor". De musulmans que se senten ofesos i per això assassinen a musulmans, cristians i jueus perquè ells no són "creients". Veig musulmans cremant escoles per a nenes; musulmans lapidant a víctimes de violacions, a adolescents condemnats a mort per "adulteri". Musulmans mutilant els genitals de les nenes petites. Tot en nom d'Al · là, perquè l'Alcorà i la llei Sharia ho diuen. Estic cansat que hem de tenir "tolerància per altres cultures" mentre que l'Aràbia Saudita i altres països àrabs utilitzen els nostres diners del petroli per finançar mesquites i escoles islàmiques (madrasses) i predicar el seu odi a Austràlia, Nova Zelanda, Regne Unit, Amèrica i Canadà, mentre que cap dels seus països permeten finançar una església, sinagoga o escola religiosa a l'Aràbia Saudita o qualsevol altre país àrab per ensenyar l'amor i la tolerància ... 
Estic cansat que em diguin que he de baixar el meu nivell de vida a causa de la lluita per l'escalfament global, que ningú pot discutir. Estic cansat de que em diguin que els addictes a les drogues tenen una malaltia, i jo he de ajudar-los, donar-los suport i pagar pel dany que ells fan. O, és que se'ls va aparèixer un virus gegant, que es va precipitar sobre ells en un carreró fosc, els va agafar i els va forçar a ficar-se coses, pols blanca, pels nassos o clavar una agulla al braç mentre tractaven de defensar? 
Estic cansat d'escoltar rics atletes, artistes i polítics d'arreu parlant d'errors innocents, errors estúpids o juvenils, quan tots sabem que ells pensen que el seu únic error va ser deixar-se capturar. 
Estic cansat de la gent amb sentit del dret, ric o pobre. Estic realment cansat de persones que no tenen responsabilitat per les seves vides i accions. Estic cansat d'escoltar que culpin al Govern, o la discriminació, etc. per tots els seus problemes. 
 També estic cansat i fart de veure a homes i dones joves, en els seus anys d'adolescència i vint anys d'estar cobertes de tatuatges i pírcings en els seus rostres, que els fa no aptes per a una feina i demanant diners al Govern. Sí , estic cansat, fotre ... però també m'alegra tenir 74 ... perquè, principalment, no hauré de veure al món, a aquestes persones. 
Només ho sento per la meva néta i pels seus fills. Gràcies a Déu estic en el camí de sortida i no en el camí oposat. No hi ha manera que això pugui ser difós àmpliament, a menys que cada un de vosaltres el reenviï. Aquesta és la teva oportunitat per fer la diferència. "Tinc 74 anys i estic cansat".

Aquest blog és

Aquest blog és

Contador web

Vist des de...

free counters