dimecres, 15 de juny del 2011

Què pensa Heribert Barrera?

9. Què pensa Heribert Barrera
ISBN:0008495400022
Edició:2001
Preu:10.52 €
Pàgines:176
Distribució: Àgora

«En l'època de la Mancomunitat i de la República, aquí les coses es feien més ben fetes que a Espanya... Però durant aquests vint anys s'han fet, en general, igual o pitjor.»

«Els que es desenganyen de la política és perquè hi han posat excessives il·lusions d'entrada.»

«Sense la guerra i el franquisme gairebé segur que no hagués estat polític.»

«Jo no vaig votar la Constitució, i - com em va dir un dia el President Tarradellas - és l'honor més gran de la meva carrera política.»

«És evident que els estats no estan superats ni desapareixen... Si Catalunya vol ser una nació amb tots els ets i uts, forçosament ha d'aspirar a esdevenir un estat.»

«Hi ha una pila de coses en què el discurs políticament correcte s'oposa al que és el parer de la majoria, però contra les quals un no s'hi pot rebel·lar sense ser acusat de racista, de masclista o del que sigui.»

«Veig el futur una mica negre. Si continuen els corrents immigratoris actuals, Catalunya desapareixerà.»

«Jo crec que arribarà un dia en què l'home haurà de refiar-se de l'energia nuclear, sobretot si es demostra de manera definitiva que l'efecte hivernacle és el responsable de l'escalfament de la Terra.»

Aquest blog és

Aquest blog és

Contador web

Vist des de...

free counters