divendres, 10 de juny del 2011

Declaració de Geert Wilders en el seu judici a Amsterdam

Observacions finals de Geert Wilders en el seu judici a Amsterdam

Senyor President, Membres de la Cort,

Sóc aquí pel que he dit. Sóc aquí per haver parlat. He parlat, parlo i continuaré parlant.
Molts han guardat silenci, però no Pim Fortuyn, no Theo Van Gogh i no jo.
Estic obligat a parlar. Perquè Holanda es troba sota l'amenaça de l'Islam. Com he afirmat moltes vegades, l'Islam és, principalment, una ideologia. Una ideologia d'odi, de destrucció, de conquesta. És la meva ferma convicció que l'Islam és una amenaça per als valors occidentals, per a la llibertat d'expressió, per a la igualtat d'homes i dones, de heterosexuals i homosexuals, de creients i no creients.
Arreu del món podem veure com la llibertat està fugint de l'Islam. Dia a dia veiem les nostres llibertats reduint-se. L'Islam s'oposa a la llibertat. Prestigiosos acadèmics de l'Islam, d'arreu del món, estan d'acord en això. Els meus testimonis experts subscriuen el meu punt de vista. Hi ha més estudiosos de l'Islam que el tribunal no va permetre que cridi a declarar.
Tots estan d'acord amb les meves afirmacions, mostren que dic la veritat. Aquesta veritat és la que avui està sent jutjada.
Hem de viure en la veritat, van dir els dissidents sota el règim comunista, perquè la veritat ens farà lliures. Veritat i llibertat estan inextricablement connectades. Hem de dir la veritat perquè, en cas contrari, perdrem la nostra llibertat.
És per això pel que he parlat, de manera que parlo i pel que continuaré parlant.
Les declaracions per les quals estic sent jutjat són declaracions que vaig fer en la meva funció com a polític que participa en el debat públic a la nostra societat. Els meus declaracions no estaven dirigides a individus, sinó a l'Islam i al procés d'islamització. És per això que el Ministeri Públic ha conclòs que he de ser absolt.
Senyor President, Membres de la Cort,
Estic actuant dins d'una llarga tradició que desitjo honorar. Estic arriscant la meva vida en defensa de la llibertat a Holanda. De tots els nostres èxits, la llibertat és el més preciós i el més vulnerable. Molts han donat la seva vida per la llibertat. Ens ho han recordat en les commemoracions del mes de maig. Però la lluita per la llibertat és molt més antiga.
Cada dia, els automòbils blindats em porten més enllà de l'estàtua de Johan de Witt al Hofvijver a l'Haia. De Witt va escriure el "Manifest de la Veritable Llibertat" i va pagar amb la seva vida per la llibertat. Cada dia vaig a la meva oficina a través de la Binnenhof, on Johan van Oldenbarneveldt va ser decapitat després d'un judici polític.
Recolzat en el seu bastó, l'ancià Oldenbarneveldt va dirigir les seves últimes paraules al seu poble. Va dir: "He actuat amb honor i piadosament com un bon patriota". Aquestes paraules són també meves.
No desitjo trair la confiança dels 1,5 milions de votants del meu partit. No desitjo trair al meu país. Inspirat per Johan van Oldenbarneveldt i Johan de Witt, vull ser un polític que serveix a la veritat i per tant, defensa la llibertat de les províncies holandeses i al poble holandès. Vull ser honest, M'agradaria rebre actuar amb honestedat i és per això que desitjo protegir la meva terra natal contra l'Islam. El silenci és traïció.
És per això pel que he parlat, de manera que parlo i pel que continuaré parlant.
Llibertat i veritat. Pagament el preu cada dia. Dia i nit, he d'estar protegit contra les persones que volen matar-me. No em queixo d'això, ha estat la meva pròpia decisió parlar. No obstant això, aquells que em amenacen, a mi ia altres crítics de l'Islam, no estan sent jutjats aquí. Jo estic sent jutjat. I per això em queixo.
Considero que aquest judici és un judici polític. Els valors de D66 [un partit liberal d'esquerra holandès] i l'NRC Handelsblad [un partit d'esquerra liberal holandès] mai seran portats davant un jutge en aquest país. Un dels demandants indica clarament que les seves intencions són polítiques. Fins, preguntes que s'efectuï al Parlament i la cooperació amb el SPG, són portades com acusacions en contra meva pel Sr Rabbae de GroenLinks [l'esquerrà Partit Verd Holandès].
A l'esquerra els agrada forçar la separació de poders. Quan no poden guanyar políticament, perquè el poble holandès ha discernit seva sinistra agenda, tracten de guanyar en els tribunals. Qualsevol pugui ser el vostre veredicte, aquesta és l'amarga conclusió d'aquest judici.
Aquest judici és també surrealista. Estic sent comparat amb els assassins hutus a Rwanda i amb Mladic. Fa tan sols uns minuts, alguns aquí han dubtat de la meva salut mental. He estat cridat un nou Hitler. Em pregunto si els que em posen com noms també seran demandats i, si no és així, també si el tribunal ha d'ordenar l'enjudiciament. Probablement no. I això està bé. Perquè la llibertat d'expressió s'aplica també als meus oponents.
El meu dret a un judici imparcial ha estat violat. L'acte del Tribunal d'Amsterdam per enjudiciar, no va ser simplement una decisió, sinó un veredicte de condemna per part de jutges que em van condemnar abans, fins i tot, que el judici real hagués començat.
Senyor President, Membres de la Cort, ara han de decidir si la llibertat encara té una llar a Holanda. Franz Kafka va dir: "Un veu el sol posar-se lentament, però, un es sorprèn quan, de sobte, es fa de nit".
Senyor President, Membres de la Cort, no permetin que les llums s'apaguin a Holanda.
Absuélvanme: Poseu fi a aquesta situació kafkiana.
Absuélvanme. La llibertat política exigeix ​​que, als ciutadans i als seus representants electes, se'ls permeti expressar opinions que es mantenen en la societat.
Absuélvanme, perquè si sóc condemnat, condemnaran a la llibertat d'opinió i d'expressió de milions d'holandesos.
Absuélvanme. Jo no incito a l'odi. No incito a la discriminació. Però defenso el caràcter, la identitat, la cultura i la llibertat d'Holanda. Aquesta és la veritat.
És per això que sóc aquí. És per això que parlo. És per això, igual que Luter davant la Dieta Imperial en Worms, que dic: "Aquí estic, no puc fer altra cosa".
És per això pel que he parlat, de manera que parlo i pel que continuaré parlant.
Senyor President, Membres de la Cort, encara que estic aquí només, la meva veu és la veu de molts. Aquest judici no és sobre mi. És sobre alguna cosa molt més gran. La llibertat d'expressió és la font de vida de la nostra civilització occidental. No permetin que aquesta font s'assequi només per adular a un règim totalitari. "La llibertat", va dir el president nord-americà Dwight Eisenhower, "té la seva vida en els cors, les accions i l'esperit dels homes, de manera que ha de ser guanyada i actualitzada diàriament - d'una altra manera, com les flors tallades de les arrels que li donen vida, es marcirà i morirà ".
Senyor President, Membres de la Cort, vostès tenen una gran responsabilitat. No tallin la llibertat d'Holanda de les seves arrels, la nostra llibertat d'expressió. Absuélvanme. Trien la llibertat.He parlat, parlo i, és el meu deure - no puc fer res més - continuar parlant.


Font Hudson NY
Traduit amb Google Traductor 

Vídeo de Geert Wilders

Aquest blog és

Aquest blog és

Contador web

Vist des de...

free counters