dissabte, 13 de març del 2010

Un embolic de faldilles acorrala l’imam ultraconservador de Lleida

Un embolic de faldilles acorrala l’imam ultraconservador de Lleida

 Un embolic de faldilles ha posat contra les cordes Abdelwahab Houzi, el polèmic imam ultraconservador que oficia a la mesquita del carrer del Nord de Lleida. El líder religiós ha estat acusat de maltractador i polígam per una dona espanyola, Aisha López, amb qui va mantenir una relació al marge del seu actual matrimoni amb la seva dona marroquina, amb qui té cinc fills. López, originària d’Albacete, va presentar una denúncia per maltractaments a la caserna de la Guàrdia Civil d’Altea (Alacant), segons va informar ahir el diari Segre. Durant diversos mesos, va mantenir una relació amb l’imam, que li va fer creure que es casaria amb ella mitjançant un matrimoni religiós a la mesquita que, en realitat, no tenia cap validesa legal. La denúncia de López ha reforçat les acusacions del col·lectiu de marroquins laics Atles Magrib, que asseguraven que en aquesta mesquita se celebren els anomenats matrimonis de plaer, enllaços falsos per encobrir relacions sexuals.

 CONVERSIÓ FA DOS ANYS /

«Jo em vaig convertir a l’islam fa dos anys i després em vaig casar amb un musulmà a Lleida. De fet, em va casar el mateix imam», va explicar a aquest diari Aisha, que abans s’anomenava María de los Llanos. No obstant, aquell primer matrimoni no va anar bé. «Ho vaig explicar a l’imam i ell em va demanar en matrimoni», comenta la dona, que assegura: «Em va dir que s’estava separant. El 26 de setembre del 2009 ell mateix ens va casar a la mesquita. Jo creia que ell ja s’havia divorciat». Des d’aleshores, l’imam, que tenia la verdadera dona a Lleida, va conviure amb López en un pis al carrer Sant Rulf d’aquesta ciutat. En un viatge al Marroc a principis d’any, l’imam, després de parlar amb la seva primera dona, la va obligar a baixar del cotxe i tornar sola a Espanya, relata López. «No em va pegar mai, però en aquest episodi hi va haver un forcejament. El denuncio per poligàmia perquè va ser humiliant descobrir que estava amb una altra».

 TRUCADES DE PERDÓ /

«Jo segueixo enamorada d’ell, que em truca constantment demanant-me perdó», comenta la dona. Aquesta infidelitat ha deixat l’imam en mal lloc davant la seva comunitat, fet que resulta xocant tenint en compte que Houzi, que segueix la doctrina radical salafista, predica des del seu púlpit la moral islàmica més reaccionària. En una ocasió fins i tot es va negar a donar la mà i deixar-se entrevistar per una presentadora de televisió local perquè anava maquillada. Ahir mateix, es va demanar a una periodis- ta que es va acostar a la mesquita que es cobrís el cap amb un mocador, tot i que no hi va arribar a entrar.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

AIXO DEL CLERO.....QUIN MERDER.
JUGANT AMB BCN.

proucomunisme ha dit...

hahah sí,
realment no se'n salva ni un sigui de la religió que sigui!

Anònim ha dit...

Primer l'imam de Cunit, després l'imam de Reus i ara l'imam de Lleida. Quina gentola.

Aquest blog és

Aquest blog és

Contador web

Vist des de...

free counters